Vrsta motora: MAZDA MX-5 Mk II (NB) (1998 - 2005)
Model | Godina proizvodnje | Motor | Snaga | Zapremina | Cilindri | Gorivo | Karoserija | Info |
1.6 16V | 1998 - 2005 | B6D | 81 Kw - 110 Ks | 1598 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Rucni menjac Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
1.8 | 1998 - 2002 | BPD | 103 Kw - 140 Ks | 1839 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora |
1.8 16V | 2000 - 2005 | BPD | 102 Kw - 139 Ks | 1840 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Automatski menjac sa 4 brzine Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
1.8 16V | 1998 - 2005 | BP-ZE | 103 Kw - 140 Ks | 1840 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Rucni menjac Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
1.8 16V | 2000 - 2005 | BPD | 107 Kw - 146 Ks | 1840 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Rucni menjac sa 5 brzina Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
1.8 16V | 2000 - 2005 | BP-ZE | 107 Kw - 146 Ks | 1840 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Rucni menjac sa 5 brzina Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
1.8 i Turbo | 2002 - 2005 | BP Turbo | 136 Kw - 185 Ks | 1840 Cm3 | 4 | Benzin | Kabriolet |
Zadnji pogon Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora |
◄ Natrag na izbor modela MAZDA