Vrsta motora: BMW 8 (E31) (1990 - 1999)
Model | Godina proizvodnje | Motor | Snaga | Zapremina | Cilindri | Gorivo | Karoserija | Info |
840 i | 1993 - 1996 | M60 B40 (408S1) | 210 Kw - 286 Ks | 3982 Cm3 | 8 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Rucni menjac/kao opcija automatski menjac Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
840 Ci | 1996 - 1999 | M62 B44 (448S1) | 210 Kw - 286 Ks | 4398 Cm3 | 8 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Rucni menjac/kao opcija automatski menjac Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
850 i,Ci | 1990 - 1994 | M70 B50 (5012A) | 220 Kw - 300 Ks | 4988 Cm3 | 12 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
850 Ci | 1994 - 1999 | M73 B54 (54121) | 240 Kw - 326 Ks | 5379 Cm3 | 12 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Automatski menjac Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
850 CSi | 1993 - 1995 | S70 B56 (56121) | 278 Kw - 378 Ks | 5576 Cm3 | 12 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora |
850 CSi | 1993 - 1996 | S70 B56 (56121) | 280 Kw - 380 Ks | 5576 Cm3 | 12 | Benzin | Kupe |
Zadnji pogon Ubrizgavanje putem usisne cevi/karburatora sa regulisanim (3-smernim) katalizatorom |
◄ Natrag na izbor modela BMW